Regulamin sklepu TwardaSzybka.pl

Obowiązuje od 01.10.2025

I. WSTĘP

  1. Regulamin Sklepu Internetowego TwardaSzybka.pl określa zakres i warunki nabywania towarów w sklepie,  umożliwia kupowanie towarów przy pomocy sieci elektronicznej (Internet) – pod adresem TwardaSzybka.pl(„Sklep”). Właścicielem i Administratorem danych osobowych klientów

    GO MOBILE Sp.z o.o., ul. Kalwaryjska 69/9, 30-504 Kraków, NIP: 6793342677, KRS 0001196264.

  2. Niniejszy Regulamin skierowany jest do wszystkich użytkowników Sklepu TwardaSzybka.pl oraz określa zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta Sklepu, zasady dokonywania elektronicznej rezerwacji produktów dostępnych w ofercie Sklepu, składania zamówień w Sklepie oraz zasady zawierania umów sprzedaży towarów.
  3. Dostęp do Regulaminu każdy użytkownik może uzyskać w dowolnym momencie, poprzez „kliknięcie” linku „Regulamin” umieszczonego na stronie sklepu.
  4. Informacje o produktach w Sklepie m.in. opisy, ceny stanowią zaproszenie do złożenia oferty zawarcia umowy, sprzedaży w rozumieniu art. 71 k.c., zgodnie z warunkami Regulaminu.
  5. Zdjęcia i prezentacje oferowanych produktów służą prezentacji konkretnie wskazanych na nich modeli.

II. ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU I ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY

  1. Właściciel  umożliwia zawieranie umów sprzedaży towarów prezentowanych w Sklepie za pośrednictwem sieci Internet.
  2. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest między korzystającym ze Sklepu („Klient”), a Właścicielem. z siedzibą w Krakowie.
  3. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień umów zawieranych za pomocą środków porozumiewania się na odległość następuje przez przesłanie Klientowi na wskazany w zamówieniu adres e-mail potwierdzenia zamówienia wraz z dostawą towarów.
  4. Warunkiem rozpoczęcia korzystania ze sklepu jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja.
  5. Informacje podane przez Klienta w toku składania zamówienia powinny być zgodne z prawdą, aktualne oraz dokładne. Sklep zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia, w przypadku, gdy podane dane są niezgodne z prawdą albo na tyle niedokładne, że uniemożliwiają realizacje zamówienia, w szczególności uniemożliwiają, prawidłowe doręczenie przesyłki. Przed odmową realizacji Sklep podejmie próbę kontaktu z Klientem w celu ustalenia danych w zakresie umożliwiającym zrealizowanie zamówienia.
  6. Sklep podejmuje wszelkie możliwe i nakazane odpowiednimi przepisami prawa środki techniczne i organizacyjne służące ochronie danych osobowych Klientów, w szczególności zapobiegające pozyskaniu i modyfikacji przez osoby nieupoważnione danych podawanych podczas rejestracji.
  7. Klient, który skorzystał ze Sklepu, zobowiązany jest do:
    a) Niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa;
    b) Korzystania ze Sklepu w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania;
    c) Nierozsyłania i nieumieszczania w ramach Sklepu niezamówionej informacji handlowej;
    d) Korzystania ze Sklepu w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz dla Administratora Sklepu;
    e) Korzystania z treści zamieszczonych na stronach sklepu do użytku własnego.

III. ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY:

  1. Aby zawrzeć umowę sprzedaży, należy złożyć zamówienie na stronie sklepu (on-line).
  2. Sklep przyjmuje zamówienia składane on-line przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia. Zamówienia złożone w dni robocze oraz wolne od pracy będą realizowane w ciągu 5 dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty na koncie. Ten sam termin realizacji dotyczy zamówień płatnych przy odbiorze.
  3. Klient może złożyć zamówienie bez konieczności trwałego rejestrowania swoich danych w bazie Sklepu (tzw. zakupy bez rejestracji).
  4. Warunkiem złożenia zamówienia jest wypełnienie w formularzu wszystkich wymaganych danych koniecznych do wysyłki lub wygenerowania faktury.
  5. W przypadku chęci otrzymania faktury Klient zgadza się na jej otrzymanie drogą elektroniczną na podany w zamówieniu adres e-mail.
  6. W celu złożenia zamówienia należy dokonać wyboru produktów z dostępnej oferty Sklepu, ich kolorystyki, modelu oraz ilości poprzez „dodanie” ich do koszyka.
  7. Po złożeniu przez Klienta zamówienia otrzyma on na stronie Sklepu oraz drogą mail’ową komunikat zawierający informacje dotyczące pozycji w zamówieniu, ilości produktów, wartości zamówienia, wybranego rodzaju dostawy i płatności, czasu realizacji zamówienia oraz danych teleadresowych Klienta. Komunikat stanowi potwierdzenie otrzymania przez Sklep oferty zakupu Klienta.
  8. Sklep przesyła potwierdzenie przyjęcia lub odmowę przyjęcia oferty Klienta złożonej drogą elektroniczną lub telefonicznie lub odmowę przyjęcia oferty Klienta, na wskazany przez niego adres poczty e-mail lub telefon kontaktowy. Po otrzymaniu ww. potwierdzenia dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży zamówionych przez Klienta towarów.
  9. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z niniejszym Regulaminem.
  10. Bez uszczerbku dla uprawnienia Klienta do odstąpienia od umowy zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa, Klient może zrezygnować z zamówienia przed otrzymaniem od Sklepu potwierdzenia przyjęcia oferty zakupu, tj. przed otrzymaniem maila potwierdzającego przyjęcie zamówienia. W niniejszej sprawie Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze sklepem, najlepiej drogą mailową.
  11. Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia w ramach umowy sprzedaży, w przypadku gdy:
    a) dane teleadresowe Kupującego są na tyle nieprecyzyjne, że uniemożliwiają dostawę towaru,
    b) transakcja nie została zautoryzowana w systemie płatności elektronicznych lub płatność za zamówienie nie została uiszczona w czasie 7 dni roboczych od złożenia zamówienia.
    c) nastąpiły inne okoliczności uniemożliwiające realizację umowy

IV. DOSTAWA I ODBIÓR

  1. Czas realizacji liczony jest – w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy. 
  2. Produkty są dostarczone pod wskazany adres na terenie Rzeczypospolitej Polskiej firmą spedycyjną lub przy wykorzystaniu usług Poczty Polskiej. Opłaty za dostawę produktów są podawane w procesie składania zamówienia a koszty dostawy ponosi Klient.
    Całkowity i maksymalny termin realizacji zamówienia nie powinien przekroczyć 7 dni roboczych, a w żadnym razie nie przekroczy 20 dni od daty zawarcia umowy sprzedaży. 
  3. Sklep prowadzi jedynie sprzedaż wysyłkową, odbiór osobisty nie jest możliwy
  4. Klient podczas składania zamówienia wybiera odpowiadającą mu formę wysyłki i podaje adres miejsca doręczenia
    b. Przesyłki kurierskie DPD (DPD Polska sp. z o.o. ul. Mineralnej 5, 02-274 Warszawa NIP: 526-020-41-10, KRS: 0000028368) dostarczane są przez firmę kurierską DPD na podany w zamówieniu adres, w przypadku nieobecności, następuje tylko jedna kolejna próba doręczenia, za pomocą strony śledzenia otrzymanej drogą mailową można przeadresować paczkę lub zmienić termin doręczenia
    d. Przesyłki Paczkomaty 27/4 oraz Kurier InPost dostarczane są przez firmę InPost (InPost Sp. Z o.o., ul. ul. Pana Tadeusza 4, 30-727 Kraków, NIP: 6793108059 , KRS: 0000255841)  do wybranego paczkomatu (punktu odbioru), przesyłkę należy odebrać w ciągu 48 godzin z wybranego paczkomatu (termin można przedłużyć za pomocą aplikacji InPost) albo na wskazany w zamówieniu adres. 
  5. Ponowna wysyłka, w wypadku zwrotu przesyłki następuje na wyraźne żądanie Klienta w takiej samej formie dostawy, chyba, że Klient wskażę inną, po uiszczeniu opłaty za ponową wysyłkę zgodną z cennikiem wysyłek. 
  6. Przy odbiorze przesyłki z zamówionym Produktem Klient powinien sprawdzić jej zawartość, a w przypadku stwierdzenia:   
    • Uszkodzenia mechanicznego zawartości przesyłki; 
    • Niekompletności przesyłki; 
    • Niezgodności zawartości przesyłki z przedmiotem Zamówienia. 
  7. Klient jest uprawniony do odmowy przyjęcia przesyłki oraz spisania uwag lub notatki z jej odbioru (protokołu) w obecności doręczyciela, a tym samym niezwłocznego poinformowania Właściciela o zaistniałej sytuacji.    

V. CENY I METODY PŁATNOŚCI

    1. Informacja o cenie zakupu towaru w sklepie podawana na stronie sklepu i ma charakter wiążący od momentu otrzymania przez Klienta e-maila z potwierdzeniem przyjęcia złożonego przez Klienta zamówienia zakupu wybranych Towarów, zawierającego ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia dla ilości podanych w zamówieniu, aż do końca realizacji Zamówienia. W/w cena nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w sklepie, które mogą się pojawić po potwierdzeniu Zamówienia w drugim mailu.
      2. Ceny produktów w sklepie podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie jej składniki, w tym VAT i podatki. 
    2. W przypadku wyboru przez Klienta opcji dostawy Towarów poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z zasadami niniejszego Regulaminu, zapłata ceny towarów możliwa jest jedynie w formie płatności elektronicznej lub za pobraniem. 
    3. Właściciel zastrzega sobie prawo zmiany cen towarów znajdujących się w Sklepie, wprowadzania nowych Towarów do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu, bądź wprowadzania w nich zmian zgodnie z normami kodeksu cywilnego oraz innych ustaw, przy czym zmiany takie nie naruszają praw osób, które zawarły Umowy Sprzedaży Towarów oferowanych przez Sklep przed dokonaniem ww. zmian lub praw osób uprawnionych do korzystania z danej promocji, zgodnie z jej zasadami i w okresie jej trwania. 
    4. Kod rabatowe umożliwiają obniżenie ceny zakupu, nie podlegają zwrotom, wymianie na gotówkę ani inny ekwiwalent pieniężny, a jedynie uprawniają Klienta do otrzymania jednorazowego Rabatu. 
    5. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i eprzelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Stripe (Stripe Inc. The One Building, 1, Lower Grand Canal Street, Dublin 2).  
    6. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest: 
      1.  
      2. PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu, przy ulicy Pastelowej 8 (60-198), wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numerem NIP 7792369887, o kapitale zakładowym wynoszącym 5 476 300,00 zł, w całości opłaconym oraz do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem UKNF IP24/2014. 
    1. Dostępne formy płatności:
      Przelew zwykły
      Szybki przelew on-line
      BLIK
      Płatność za pobraniem
      Karty płatnicze:
      * Visa
      * Visa Electron
      * Mastercard
      * MasterCard Electronic
      * Maestro 

VI. GWARANCJA, REKLAMACJE I ZWROTY

  1. Produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe i oryginalne.
  2. Właściciel jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej i zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. oraz innymi odpowiednimi przepisami.
  3. Sklep podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
  4. Każda rzecz kupiona w sklepie może być reklamowana z zachowaniem terminów i warunków reklamacji określonych odpowiednimi przepisami prawa, jeśli posiada wady, stanowiące o jej niezgodności z zawartą umową sprzedaży. Reklamację można złożyć drogą pocztową poprzez odesłanie towaru wraz z pisemnym opisem wady lub formularzem, który można otrzymać drogą elektroniczną po wcześniejszym kontakcie ze Sklepem, listem poleconym lub inną formą przesyłki z wyłączeniem przesyłek z płatnością przy odbiorze, na adres: TwardaSzybka.pl, Gwiezdna 17, 30-444 Libbertów. Klient otrzyma informację o wyniku rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni liczonych od dnia otrzymania przez Sklep reklamacji. W przeciwnym przypadku uznaje się, że Sprzedawca uznał żądanie/oświadczenie Klienta za uzasadnione. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji złożonej drogą pocztową Sklep zwróci koszty dostarczenia rzeczy oraz wyśle do Klienta produkt pełnowartościowy (naprawiony lub nowy), a gdy okaże się to niemożliwe (np. wyczerpanie zapasów magazynowych), zwróci niezwłocznie pełną kwotę zapłaconą przez klienta, nie później niż w terminie 14 dni.
  5. W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany wraz z opinią co do niezasadności reklamacji.
  6. W razie stwierdzenia przez Klienta uszkodzenia towaru podczas transportu, zaleca się aby Klient sporządził w obecności kuriera protokół szkody lub odpowiednio skontaktował się ze Sklepem w przypadku doręczenia przez Pocztę Polską.
  7. Klient będący konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta w rozumieniu odpowiednich przepisów prawa ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru i zwrócić towar w najszybszym możliwym terminie do Sklepu.
    a) W celu odstąpienia od umowy sprzedaży danego towaru, Klient zobowiązany jest złożyć jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od zawartej umowy (np. za pomocą udostępnionego formularza) przesyłając je Właścicielowi 
    b) Klient ponosi koszty zwrotu rzeczy,
    c) Adres do zwrotów: TwardaSzybka.pl, Gwiezdna 17, 30-444 Libertów,
    d) Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy,
    e) Sklep dokonuje zwrotu płatności w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania. Klient ma obowiązek zwrotu towaru w terminie 14 dni od przesłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
    f) Towarami nie podlegającymi zwrotom w oparciu o odstąpienie od umowy sprzedaży bez podania przyczyny są wszystkie produkty nieprefabrykowane, w myśl art. 38 pkt 3. ustawy o prawach konsumenta.  Są to towary opisane jako nieprefabrykowane, nie gotowe lecz wykonywane dopiero pod konkretną specyfikację wybraną przez klienta. W myśl art .38 pkt 5. nie można też zwrócić niektórych produktów, dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeśli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. W myśl art. 38 ptk 6. nie można też zwrócić towarów, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami. 
  8. Gdy w zwracanym zamówieniu znajdował się gratisowy produkt należy go zwrócić zarówno w przypadku całościowego jak i częściowego odstąpienia od umowy. 
  9. W przypadku promocji wiązanej, gdy nastąpi częściowe odstąpienie od umowy, które wyłączałoby uczestnictwo w promocji w momencie składania zamówienia, sklep zastrzega sobie prawo do zastosowania ceny jaką klient zapłaciłby bez korzystania z promocji. 

VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNA

  1. Sklep świadczy na rzecz Klientów następujące usługi drogą elektroniczną:
    a) Umożliwianie zawieranie on-line umów sprzedaży towarów w Sklepie zgodnie z niniejszym Regulaminem,
    b) Umożliwienie zakładania kont Klientów w Sklepie,
    c) Przesyłanie zamówionej informacji handlowej dotyczącej towarów
  2. Klient uprawniony jest do odstąpienia od umów sprzedaży towarów zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa i na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie. Ponadto Klient uprawniony jest w każdym momencie do żądania zaprzestania świadczenia przez Sklep usług wskazanych w pkt 1-b oraz 1-c powyżej.
  3. Warunki techniczne świadczenia przez Sklep usług drogą elektroniczną są następujące:
    a) Dostęp do sieci Internet,
    b) Korzystanie z przeglądarki internetowej umożliwiającej edytowanie dokumentów hipertekstowych (typu Internet Explorer, Opera, FireFox lub podobne),
    c) Posiadanie konta poczty elektronicznej.
    4. Reklamacje dotyczące usług świadczonych przez Sklep drogą elektroniczną mogą być składane poprzez przesłanie reklamacji na adres e-mail [email protected] Sklep dołoży wszelkich starań, aby zgłoszone reklamacje były rozpatrzone w najszybszym możliwym terminie, jednak nie później niż 14 dni od dnia otrzymania przez Sklep Reklamacji.
  4. Sklep informuje, że w zależności od ustawień przeglądarki internetowej Klienta, może wprowadzać do systemu teleinformatycznego którym posługuje się Klient, pliki cookies, które nie są składnikiem treści świadczonych przez Sklep usług, a które umożliwiają późniejszą identyfikację Klienta wchodzącego na strony Sklepu i są wykorzystywane przez Sklep w celu ułatwienia Klientowi korzystania ze Sklepu, jak również w celu monitorowania ruchu Klientów na stronach Sklepu. Klient może w każdym momencie wyłączyć możliwość korzystania przez Sklep z cookies poprzez odpowiednie ustawienia w swojej przeglądarce internetowej.

VIII. ZGŁASZANIE NARUSZEŃ

  1. Jeżeli jakakolwiek treść na stronie Właściciela narusza dobra osobiste osoby lub podmiotu mogą oni powiadomić Właściciela wysyłając powiadomienie o potencjalnym naruszeniu na adres e-mail [email protected]
  2. W taki sam sposób można zgłosić podejrzane opinie.
  3. W efekcie otrzymanego zgłoszenia Właściciel podejmie niezwłoczne działania mające na celu usunięcie ze strony internetowej treści, które będą przyczyną naruszenia. Każde zgłoszenie zostanie sprawdzone w terminie 14 dni roboczych. 

IX POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ 

  1. Właściciel wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.   
  2. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:   
    1. zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięciu sporu wynikłego z zawartej umowy, 
    2. zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym a Sprzedawcą, 
    3. korzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika prawa konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów. 
  3. Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://polubowne.uokik.gov.pl. 

X. ZAPISY KOŃCOWE

  1. Właściciel wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.   
  2. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:   
    1. zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięciu sporu wynikłego z zawartej umowy, 
    2. zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym a Sprzedawcą, 
    3. korzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika prawa konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów. 
  3. Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://polubowne.uokik.gov.pl.